Kurs og veiledning i sosiale medier

Moderne kommunikasjon og markedsføring i sosiale medier handler om å være aktivt lyttende og å kunne reagere relevant og presist i de kanaler som best egner seg i forhold til kunder og bestemte målgrupper.

Mener du, eller din sjef fortsatt at sosiale medier er useriøst?
En fremoverlent bedrift bør kunne forstå og utnytte mulighetene som finnes til å holde øye med, benytte verktøy og navigere i de sosiale medier (kanaler og plattformer) hvor bedriftens kunder og målgruppe befinner seg.

Nettpilot tilbyr hjelp med:

Kurs i sosiale medier - markedsføring, teknikker, plattformer og verktøy.

  1. Strategisk veiledning i bruk av sosiale medier
  2. Annonsering i sosiale medier
  3. Profesjonell oppsett av bedriftsblogg og kobling mot andre profiler
  4. Valg og oppsett av verktøy for overvåking av sosiale medier
  5. Effektmåling av tiltak i sosiale medier
  6. Skreddersydde kurs med fokus på markedsføring i sosiale medier og søkemotorer.

Idéer til strategier, praktisk bruk av verktøy og taktisk manøvrering i relevante kanaler kan presenteres eller utvikles i felles workshop.

Presentasjon fra avholdt kurs i sosiale medier


Presentasjonen her er et eksempel på et tidligere avholdt kurs i sosiale medier – presentasjonen er ukommentert og tilpasset 4 timers session som kickstart på 2 dagers kurs. Kurset ble avholdt for PR studenter på Høgskulen i Volda i samarbeide med Kristian Fuglseth. I 2011. Mye har skjedd siden. Mediakoordinator har nå skiftet navn til Nettpilot.

Share Button
dget.init("", {"queryString": "&widgetType=popup&formTitle=Hjelp+og+support&submitThanks=Takk+for+din+tilbakemelding&searchArea=no", "backgroundImage": "http://assets.freshdesk.com/widget/help-button.png", "widgetType": "popup", "buttonType": "image", "buttonText": "Support", "buttonColor": "white", "buttonBg": "#256895", "alignment": "4", "offset": "100px", "submitThanks": "Takk for din tilbakemelding", "formHeight": "500px", "url": "http://nettpilot.freshdesk.com"} );