Vil du prøve vårt optimaliseringsprogram i 3 måneder?

Vil du oppnå større avstand til forfølgerne?

Nettpiloten selv i en filmscene fra nittitallet
Nettpiloten selv i en scene fra nittitallet

Nettpilot søker norske selskap som vil inngå i vårt intensive optimaliseringsprogram.

Etter å ha jobbet med konverteringsoptimalisering, webutvikling og digital strategi i 10 år har vi nå fått utviklet gode systemer for raskt forbedring av ulike selskapers online konkurransekraft. Vi har levert tjenester som har ført til vekst for små selskap til absolutte ehandelstungvektere i Skandinavia. Nå er det på tide å dele kompetansen og erfaringen med flere av Nettpilot sine kunder.

Fredrik Ruhe
På 6 måneder fordoblet Nettpilot antall online henvendelser og forbedret inntjeningen via online kvalifiserte henvendelser med 250.000 norske kroner per måned via nettstedet vårt. Med seneste intensive 3 måneders optimaliseringsprosjekt i 2017 har utviklingen og resultatene oversteget målsetningene.
Fredrik Ruhe / Eier, Bygg og Våtromsgruppen AS

Bovg.no referansecase:

Resultat på bunnlinjen er tydelig: BOVG mer enn fordoblet driftsinntektene sine fra 21,6 mio i 2012 til 44,5 mio kr. i 2014.

I løpet av 6 måneder etter ny digital strategi kunne vi vise til følgende resultater ved sammenligning av to hele måneder:

  • Adwords konverteringsrate: 131% økning
  • Organisk konverteringsrate: 200% økning
  • Samlet konverteringsrate: 138% økning
  • Antall besøkende: 15% færre besøk
  • Antall sidevisninger: 10% færre sidevisninger
  • Adwords inntjening: 400% økning

Akkumulert sett økte vi i løpet av 6 måneder inntjeningen (avkastningen) til Bygg og Våtromsgruppen i Drammen per måned med en kvart million kr. via online henvendelser alene. Tallet på telefoniske henvendelser er ikke inkludert.

Organiske økning på et år
Organiske økning på et år

Vår målsetning
Vi vil i løpet av tre måneder arbeide for å oppnå en kontrollert og dokumenterbar konverteringsøkning på minst 20% sett i forhold til fjoråret, eller i forhold til forrige 3 måneders periode.

Det betyr at et nettbutikk med 500.000,- i omsetning/md vil oppnå 600.000,-/md i omsetning. På et år vil dette gi 1.200.000,- i ekstra omsetning.

Er du tjenesteleverandør og i gjennomsnitt tjener 1.000,- per henvendelse via kontaktskjemaer på nettstedet, vil det å gå fra 200 til 240 henvendelser i måneden øke omsetningen fra 200.000,- til 240.000,-.
Det vil øke den samlede verdien på henvendelser til 480.000,- på et år.

Er du tjenesteleverandør og tjener 10.000,- per henvendelse via kontaktskjemaer på nettstedet, vil det å gå fra 200 til 240 henvendelser i måneden øke omsetningen fra 2.000.000,- til 2.400.000,-.
Det vil øke den samlede verdien på henvendelser med 4.800.000.- på et år.

Henrik Christensen
I contacted Nickolass after he was recommended to me and we soon agreed to run a pilot. The process was nice and easy, I got a lot of good feedback and recommandations and the actual project was well managed with nice results. I can recommend Nickolass for SEO projects without any reservations.
Henrik Christensen / CEO at Jobbsafari.no/Jobindex.dk

Vår faste pris
Vi tar betalt 29.800,- eks mva per måned i tre måneder. Har vi ikke nådd målsetningen etter 3 måneder vil vi levere vår tjeneste gratis inntil løftet har blitt innfridd og målsetningen er nådd med god og dokumenterbar margin.100-fornoeyd-garantiDette beløpet dekker kostnader til arbeidstimer og nødvendig software. Kostnader til annonsering er ikke inkludert, men vi antar at dere i forveien har et budsjett til betalt annonsering. En del av jobben vår vil være å gå igjennom investeringene på dette området.

Dette betyr at dere betaler maks 89.600,- i tre måneder for å forbedre dagens tilstand med meget stor margin.

Hvem passer dette for?
Alle nettbutikk-eiere eller nettstedseiere som mener at investering i gode rutiner og erfarne tredjeparter er viktig, og som mener at livet er for kort til å kaste tiden bort på å gjøre allting selv.

Gobinesan Rajaratnam
I have had the pleasure to work with Nickolass when we both worked at Omnicom media group Norway, and it has been a great experience to see an always top professional in action. He is one of the most dedicated, highly detailed-oriented, highly competent and perfectionist persons I have ever worked with. It is a pleasure to pass on my very best recommendations.
Gobinesan Rajaratnam / Head of Search at Conversio ApS

Vil du være Pilotkunde?
Søk om deltakelse her og få muligheten før dine konkurrenter.

down-cta-green

Svar på det du kan og hopp over der du ikke har noe å tilføye.

Optimaliseringspakke

Bemerk
Vi vil vurdere selskapet ditt grundig før vi inngår et samarbeide, og ønsker utelukkende å jobbe med nettsteder som har gode muligheter for forbedringer. Ser vi at vi ikke kan levere resultat vil du få beskjed om dette og vi vil samtidig begrunne vår vurdering, slik at du kan ta dette til etterretning.

Om Nettpilot

Nickolass JensenNettpilot har arbeidet med Online Markedsføring og Webanalyse siden 2001 og har erfaringer fra alle slags bransjer og med mange typer webløsninger og utfordringer. Vi har spesialisert oss på markedsføring via WordPress som plattform og grundig adferdskartlegging av nettbrukere fra de får et behov til de har blitt loyale kunder. Vi kan kundereisen. Vi har også erfaring med Magento, Drupal, TYPO3 CMS, Umbraco, Silverstripe, Sitecore, Ezpublish og Episerver.
Daglig leder Nickolass Jensen har vunnet to gull ved INMAs Performance Award, og har flere hundrede nettløsninger bak seg. Han bistår og har bistått med analyse og rådgivning hos selskap som Komplett Group, Opplysningen 1881, Jobindex, OBOS, Coop, Telenor, Orkla, McDonalds, Stena Line, Color Line, Norman ASA, L'Oreal, Toyota Norge og også mindre små og mellomstore foretak. Er dessuten dessuten Bring Ehandelspartner. Har vært aktiv blogger om emnet Internettmarkedsføring siden 2007.