Få fremdrift og forbedring i løpet av tre måneder eller øk fortjenesten din år etter år, etter år, etter år…

Vil du oppnå større avstand til forfølgerne?

Nettpiloten selv i en filmscene fra nittitallet
Nettpiloten selv i en scene fra nittitallet

Etter å ha jobbet med digital strategi, webutvikling, søkemotoroptimalisering, online annonsering, webanalyse og konverteringsoptimalisering, igjennom snart 15 år, for over 500 ulike kunder, så har vi utviklet en ganske god sans for hva som fungerer og fått på plass gode systemer for raskt forbedring av ulike selskapers online konkurransekraft.

Vi har levert tjenester som har ført til både innsikt og vekst for både små og store selskap i ulike faser.

Bygg og Våtromsgruppen referansecase:

Resultat på bunnlinjen er tydelig: BOVG (Bygg og Våtromsgruppen) i Drammen mer enn fordoblet driftsinntektene sine fra 21,6 mio i 2012 til 44,5 mio kr. i 2014.
I 2017 var omsetningen på 64 mio kr.

I løpet av 6 måneder etter ny digital strategi kunne vi vise til følgende resultater ved sammenligning av to hele måneder

  • Adwords konverteringsrate: 131% økning
  • Organisk konverteringsrate: 200% økning
  • Samlet konverteringsrate: 138% økning
  • Antall besøkende: 15% færre besøk
  • Antall sidevisninger: 10% færre sidevisninger
  • Adwords inntjening: 400% økning

Akkumulert sett økte vi i løpet av 6 måneder inntjeningen (avkastningen) til Bygg og Våtromsgruppen i Drammen per måned med en kvart million kr. via online henvendelser alene. Tallet på telefoniske henvendelser er ikke inkludert.

I januar 2019 økte vi fortsatt, her var økningen i antall henvendelser på 37 % sett i forhold til samme periode i 2018.

Organiske økning på et år
Organiske økning på et år
Fredrik Ruhe
På 6 måneder fordoblet Nettpilot antall online henvendelser og forbedret inntjeningen via online kvalifiserte henvendelser med 250.000 norske kroner per måned via nettstedet vårt. Med seneste intensive 3 måneders optimaliseringsprosjekt i 2017 har utviklingen og resultatene oversteget målsetningene.
Fredrik Ruhe / Eier, Bygg og Våtromsgruppen AS

Vår målsetning i at fast samarbeide med deg

Vi vil i løpet av tre måneder arbeide for å oppnå en kontrollert og dokumenterbar konverteringsøkning på minst 20% sett i forhold til fjoråret, eller i forhold til forrige 3 måneders periode.

Det betyr at et nettbutikk med 500.000,- i omsetning/md vil oppnå 600.000,-/md i omsetning.

På et år vil dette gi 1.200.000,- i ekstra omsetning.

Er du tjenesteleverandør og i gjennomsnitt tjener 1.000,- per henvendelse via kontaktskjemaer på nettstedet, vil det å gå fra 200 til 240 henvendelser i måneden øke omsetningen fra 200.000,- til 240.000,-.

Det vil øke den samlede verdien på henvendelser til 480.000,- på et år.

Er du tjenesteleverandør og tjener 10.000,- per henvendelse via kontaktskjemaer på nettstedet, vil det å gå fra 200 til 240 henvendelser i måneden øke omsetningen fra 2.000.000,- til 2.400.000,-.

Det vil øke den samlede verdien på henvendelser med 4.800.000.- på et år.

Henrik Christensen
I contacted Nickolass after he was recommended to me and we soon agreed to run a pilot. The process was nice and easy, I got a lot of good feedback and recommandations and the actual project was well managed with nice results. I can recommend Nickolass for SEO projects without any reservations.
Henrik Christensen / CEO at Jobbsafari.no/Jobindex.dk

Vår faste pris avtaler vi på forhånd

Vi tar betalt er fast avtalt beløp eks. mva per måned i tre måneder.

Dette beløpet dekker kostnader til arbeidstimer og nødvendig software. Kostnader til annonsering er ikke inkludert, men vi antar at dere i forveien har et budsjett til betalt annonsering.

En del av jobben vår vil være å gå igjennom investeringene på dette området og prioritere tiltak og målretting.

Vi har også konkrete oppstartspakker som gir god valuta fra første konsultasjon. Velg et av alternativene nedenfor eller les videre under boksen.

Hvem passer et tre måneders optimaliseringsprogram for?

Alle nettbutikk-eiere eller nettstedseiere som mener at investering i gode rutiner og erfarne tredjeparter er viktig, og som mener at livet er for kort til å gjøre allting selv.

Gobinesan Rajaratnam
I have had the pleasure to work with Nickolass when we both worked at Omnicom media group Norway, and it has been a great experience to see an always top professional in action. He is one of the most dedicated, highly detailed-oriented, highly competent and perfectionist persons I have ever worked with. It is a pleasure to pass on my very best recommendations.
Gobinesan Rajaratnam / Head of Search at Conversio ApS

Nettpilots rådgiver og fagansvarlige innen E-handel, søk og analyse

Nickolass Jensen, Nettpilot
Nickolass Jensen
Kontakt Nickolass - send en melding her
Nickolass Jensen har arbeidet med Online Markedsføring og Webanalyse siden 2001 og har erfaringer fra mange bransjer med mange typer webløsninger og utfordringer. Han har vunnet to gull ved INMAs Performance Awards, og har flere hundre nettløsninger bak seg, og har arbeidet med analyse og rådgivning for selskap som Komplett Group, Opplysningen 1881, Jobindex, OBOS, Coop, Telenor, Orkla, McDonalds, Stena Line, Color Line, Norman ASA, L'Oreal, Toyota Norge, samt mange andre små og mellomstore bedrifter.