Klar med funksjonsrik «Pakke i Postkassen» løsning til WooCommerce

Pip i WooCommerce fraktkalkulator, her sammen med Bring Fraktguiden API integrasjon i tillegg

Gi kundene i din nettbutikk en bedre handleopplevelse! Nå lanserer vi endelig en løsning for rimelige forsendelser for små, sporbare pakker!

Du sparer mye tid tid ved å integrere nettbutikken 100 % med Mybring slik at du kan skrive ut fraktbrev og labels direkte fra WooCommerce. Vi setter opp og installerer dette for deg.

Bestill plugin med innstallasjon og oppstartshjelp:

https://www.nettpilot.no/produkt/bring-pakke-i-postkassen-plugin-til-woocommerce/

Pluginet fungerer uavhengig av, men også sømløst sammen med vårt Bring Fraktguiden plugin og sammen med betalingsløsninger fra Nets/Netaxept, Klarna, Svea, Stripe, Paypal, samt Dibs Easy.

Slik fungerer pakke i postkassen

Pakken velges blant dine andre fraktalternativer når kunde bestiller i nettbutikken din.

Den leveres i din kundes postkasse, dersom dette er mulig.

Har du valgt utsendelse med sporing vil kunden få varsel i forkant om at pakken er på vei.

Hvis pakken ikke får plass i postkassen, mottar kunden en SMS eller epost fra Bring/Posten, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.

Bring/Posten sender en påminnelse om henting av pakken etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager blir den returnert til bedriften din.

Pose på døren

Hvis det ikke er plass i postkassen kan avsender mot et pristillegg velge at sendingen leveres i en Pose på døren i stedet for at den sendes til hentested for utlevering.

Levering som Pose på døren må aktivt bekreftes av mottaker ved bestilling i avsenders nettbutikk.

Mottaker vil få en SMS/e-post når sendingen er levert som Pose på døren.

Les mer og bestill her:

https://www.nettpilot.no/produkt/bring-pakke-i-postkassen-plugin-til-woocommerce/