Vitalica AS

Vitalica.no

Kundeforholdet til Vitalica AS begynte i januar 2006 og ble avsluttet i 2012 der Nettpilot fant en passende leverandør som kunne føre Vitalica videre på reisen sin.

I løpet av 6 år utviklet vi tre generasjoner (generasjon 2 – 4) av vitalica.no og jobbet med:

  • Bedriftweb, artikkeldatabaser, produktpresentasjoner og produktbestilling.
  • Produktutvikling og innpakning.
  • Integrasjon av nettløsninger med TYPO3 CMS, WordPress blogger og Visma Zpider
  • Utvikling av 36 ulike mikrosites og landingssider, A/B testing.
  • Rådgivning og administrasjon av søkemotormarkedsføring.
  • Affiliate markedsføring
  • Email marketing
  • Dispay annonsering, tekst tv, annonsering i trykte medier
  • Internasjonalisering og opprettelse av filial og nettsted i Danmark.
Vitalica.no

Vitalica.no – 4. generasjon nettsted med fokus på konvertering og enkelthet.

Vitalica.no - 3. generasjon

Vitalica.no – 3. generasjon nettsted med fokus på content marketing.

vitalica mannens potens

Vitalica – 2. generasjon landingsside for naturlig potensøkende kosttilskudd.

Vitalica - mannens potens - steg 2 landingsside

Vitalica – mannens potens – steg 2 landingsside

Energi og overskudd

Mann eller kvinne?: Landingsside generasjon 2 som kvalifiserer og segmenterer den besøkende i første steg.

Energi for mannen

Mannens sidestill

Energi for kvinnen

Kvinnens sidestill

Mange av de visuelle konseptene og interaksjonsløsningene ble designet sammen med ørstingen Asgeir Hoem, som i dag er interaksjonsdesigner og head of produkt hos Stay.com.

I tillegg til vitalica.no har vi bygget og administrert nettstedene mannens.no, kvinnens.no og potenshjelp.no – som alle eies av Vitalica AS.

 

Nickolass Jensen, utdannet New Media Manager i København i 2001. Bosatt i Norge fra 2003 , startet firmaet Mediakoordinator i 2004 og Nettpilot i 2012. Har vært Senior SEO rådgiver i Resolution Media (Omnicom Media Group), og jobbet med noen av Norges og verdens største selskap. Nå 100% Nettpilot.