Problemer med Easy betaling i WooCommerce? Se her

Nets Easy Checkout avtale for WooCommerce

Vi opplever en del henvendelser i dag knyttet til problemer med Nets Easy betaling. Vi rekker dessverre ikke svare på alle, men kan henvise til Nets side med operasjonell status for både Netaxept og Easy.

Det er sendt ut beskjed om problemer med plattformen i dag. Dette er problemer og utfordringer som bare kan løses av Nets tekniske stab og ikke av partnere som Nettpilot og andre tredjeparter.

Be om Easy Support

Vi bistår typisk med skreddersøm og utfordringer rundt integrasjon av nye avtaler. Easy support er noe vi kan påta oss som betalte supportoppdrag i tilfelle dere har trøbbel med tilpasning og funksjoner og ikke har interne folk som kan bistå.

Be om hjelp fra Nettpilot

Netaxept kunde?

Har du en eldre Netaxept avtale og fått beskjed om å bytte til en Easy avtale med andre vilkår, så bør du sende oss en melding først og be om råd om veivalg videre.

Å bytte til Easy eller andre checkout løsninger fra andre aktører vil ikke bare ha kostnadsmessige konsekvenser, men kan også skape funksjonsmessige utfordringer i sammenheng med checkout og andre kjøpsfunksjoner i nettbutikken din.

Vi supporterer derfor fortsatt og utvikler nye og moderne løsninger basert på Netaxept API plattformen (Som også kalles Nets skreddersøm).

Men vi ber alltid folk spørre Nets support først.

Netaxept support finner du her

Andre muligheter og behov?

Skulle du ha behov for helt nye løsninger og integrasjoner så er vi i god dialog med andre betalingsaktører og kan sy sammen løsninger til flere typer selskap, ikke bare i WordPress og WooCommerce.

Nettpilot har siden 2010 vi levert løsninger for betaling, frakt og regnskapsintegrasjon til over 800 ulike kunder i Norge, Danmark, Sverige og Finland.

Kontakt oss for en prat.