Kundecases fra 2021 – et lite utvalg

jul paa glassverket

Nettpilots år har i 2021 har vært preget av at Nickolass har hatt mange og større konsulentoppdrag knyttet til rådgivning og håndtering og Google Ads og SEO, samt noen faste webmaster og driftsavtaler.

Det har også vært en del mindre integrasjonsoppdrag der WooCommerce har blitt koblet til et regnskapssystem, betalingsløsning eller CRM.
Vi har dessverre måtte takk nei til en del forespørsler pga. lite kapasitet på noe tidspunkter.

Aurora har jobbet med tekstbearbeiding og oversettelse for faste kunder og nye kunder, og har ellers sørget for at kontakten med nye kunder som har bestilt etikettskrivere og ruller, har blitt håndtert raskt og smidig – i god dialog med både leverandører og distributører.

Forsyningskjedene har i år blitt forstyrret pga Korona og flaskehalser ved Suez kanalen så vi har slitt med især leveranser fra Brother i år, noe som gjør at vi har tatt inn flere Zebra skrivere til etikett-utskrifter.

Arthur har i år jobbet med å stabilisere våre plugins slik at behovet for support har blitt mindre, han har hatt en håndfull faste kunder som alle er i vekstfase. Mange av disse har fått forbedret prosesser og automatikk steg for steg, samtidig som Arthur hatt en del tilpasningsoppgaver knyttet til checkout, frakt og betalingsløsninger for ulike WooCommerce nettbutikker.

Nettpilot har i år økt kundebasen og budt velkommen til 95 nye bedrifter og passerte dermed magiske tusen kunder siden oppstart. Dette er vi stolte av.

Her er et utplukk av prosjekter fra året der gikk:

Smart bestilling av klokkereparasjon hos urmakerchristensen.no

Skjema for reparasjonsbestilling som samtidig booker fraktetiketter for forsikret forsendelse tur/retur. Sikrer trygghet for kundens verdifulle klokker.
Besøk: Urmakerchristensen.no

Smidig checkout løsning med Vipps og Klarna for trapessko.no

Vi har ombygget kjøpstrakten i WooCommerce med forslagsfunksjon som kombinerer valg av Vipps og Klarna allerede på handlekurvsiden og kunden sparer flere steg.
Gir samtidig bra med oppsalg på tilleggsprodukter.
Besøk Trapessko.no

Portal med bestillingsløsning og ordrehåndtering for Bondens Marked

Totalløsning for alle produsenter som er tilknyttet til Bondens marked, der kunder kan se utvalg og forhåndsbestille varer i en tidsbegrenset periode. Har samtidig laget en enkelt og intuitivt ordrehåndterings system som gjør det enkelt for produsentene å få oversikt over alle bestillinger og kunder. Integrert med Salesforce og Nets betaling med Vipps.
Besøk Bestilling.bondensmarked.no

Massehåndtering av fraktetiketter og pakksedler for Easycheese.no

Pga voldsom økt volum hadde det blitt vanskelig å jobbe effektivt med pakking av den populære osteklokken og tilbehøret som typisk selges i samme pakke. Derfor laget vi en løsning for automatisk utskrift av fraktetiketter fra Bring og pakksedler i en og samme løsning, som er strukturert i rekkefølge utfra innholdet i forsendelsen og pakkestørrelse.
Besøk EasyCheese.no

Kontrollpaneler med status og salgsdata og logger for Xplora

Utover å tidligere ha utviklet løsninger for aktivering av kundeabonnement etter kjøp i butikk så har vi bygget andre typer admininistrasjonspaneler som samler og styrer data og funksjoner i en hverdag for aktøren, som har mange salgskanaler i ulike land: Samler salgsdata/statistikk, lagerstatuser, oppetid, aktiveringer og logger.
Besøk Xplora.no

Hubspot integrert B2B løsning for AI aktør innen laksenæringen, Createview

Med utgangspunkt i krav om enkel CRM og salgsintegrasjon har vi bygget en løsning som enkelt tar i bruk chatbot og skjemaintegrasjon med Hubspot CRM. Løsningen er også klargjort for ekspansion og flere språk.
Besøk Createview.ai

Ta kontakt om du har en utfordring til oss