Hei, Jeg lurer på hva som er forskjellen på Bring Fraktguiden API til WooCommerce som dere tilbyr og gratisversjonene?

WordPress WooCommerce Bring Shipping API

Hei og takk for spørsmålet vedrørende vårt plugin Bring Fraktguiden API til WooCommerce😉

De fleste gratis plugins har bare integrasjon med få produkter i fraktguiden API(shipping API) i handlekurv.

Vårt plugin har i tillegg integrasjon med Pickup points med kartvisning, Mybring booking, Opprettelse og utskrivning av fraktetiketter i WooCommerce ordre visning, full tracking og pakkesporing automatisk sendt ut per e-post, samt en servicegaranti og kommende oppdateringer de neste 12 måneder gratis.

Gratisversjonene blir sparsomt vedlikeholdt fordi ingen kan sette av ressurser til oppfølgning. Eller også er gratis versjoner lagt ut fordi det er lettere å selge premium versjoner til folk som allerede benytte gratis versjoner og oppdager at de mangler funksjoner. Derfor opplever vi ofte at brukere av gratis plugins kommer til oss etter et stykke tid, når noe har gått skeis. De som leverer gratis produkter tar/føler lite ansvar. Det er jo i grunnen logisk at man har lite ressurser til support og vedlikehold når man ikke blir betalt for jobben.

Vi har utviklet det selv i 2012 og var de første som utviklet integrasjonen mot Bring sitt API som dengang var i BETA, for vår faste kunde runandrelax.com.

Vårt Bring API plugin vedlikeholdes, supporteres og utvikles nå videre som et betalt og støttet plugin og Bring har bistått med forbedringene som du kan teste på http://makingwoo.com/bringshop/.

Vi er Bring Partner og jobber tett sammen med Bring om utvikling av fraktmetoder overfor små og mellomstore aktører.

Dvs. at du får også tilgang til Mybring booking og Pickup points, full tracking og pakkesporing automatisk sendt ut per epost, samt en servicegaranti og kommende oppdateringer de neste 12 måneder gratis.

Som kunde hos Nettpilot blir du ivaretatt og vet vi er avhengige av å kunne hjelpe deg når du trenger hjelp. For hvis noe er feil så gjelder dette for mange andre betalende kunder, og derfor er vi tvunget til å yte rask og effektiv support. Konstant.

Vh Nickolass, Nettpilot

This entry was posted in . Bookmark the permalink.